Wednesday 6 July 2011

aku sakit ?

Hello, aku tak nak cakap panjang2x. Aku nak cakap mengenai title post aku kali ni. AKU SAKIT ? betul ke ? semestinya. aku hanya menerimanya dengan hati terbuka kerana bagi aku Allah nak menguji setiap hambanya dan aku berasa sangat bertuah kerana tidak diujinya dengan masalah yg lebih berat lagi. Bagi aku ujian dariNYA utk menguji kta dan utk menyedarkan kita daripada terus terpesong ke jalan yg salah :) sakit aku takdelah kronik sgt. penyakit biasa je. aku Anaemia je. apa tu anaemia ? huh !! anaemia ni sejenis penyakit. Penyakitnya tak begitu kronik tetapi doktor aku cakap jika keadaan semakin teruk berkemungkinan boleh menyebabkan kematian. Penyakit anaemia boleh dicegah. Alhamdulillah. aku bersyukur keHadrat Ilahi kerana penyakitku semakin bertambah baik :) aku sangat berpuas hati kerana bagi aku usaha aku selama ini amat berbaloi dgn apa yg aku dpt :) terima kasih mama ,papa kerana menjadi penguat semangatku selama ini, mendoakan utk kesejahteraan aku dan tidakpernah jemu menasihatkanku demi kesihatanku, ahli keluarga aku yg banyak memberikan aku kata2x semangat semasa aku sakit dhlu :) kawan2x aku yg sering menjadi peneman setia aku disaat aku menanggung kesakitan aku, insn tsyg yg sentiasa ada hadir utk aku walau dlm apa keadaan sekalipun. aku sayangs korg sgt2x :) budi baik kalian tidak dapat aku balas :) aku hnya mampu mendoakan utk kesejahteraan korg je :) tu je yg mampu aku lakukan :) aku sygs korang banyak2x ! semoga berjaya dalam menempuhi liku2x kehidupan :) k,bye

No comments:

Post a Comment



Stories
By:Nazri