Tuesday 5 July 2011

Kenapa aku shayankks dia ?

Hello Mr.Bloggie !! aku happy sangat2x. aku shayankkss dia sangat2x. Mr.Bloggie jgn cemburu ye :') aku sygs kau sgt2x Mr.Bloggie sebab kau pendengar setia masalah aku. *tak tipu. Aku kan aku kan cinta sgt2x kat Hamba Allah ni . aku tak tau kenapa harus wujud rasa sygs aku rasa cinta aku kt dia. bagi aku dia yg terbaik. Sumpah, aku tak pernah merasa sesuatu yg menggembirakan dalam hubungan percintaan seperti sekarang :) *aku tak tipu tau. cinta ? apa maksud cinta? cinta ialah benda yg kita kunyah2x, makan ,kunyah, telan. HAHA :'D tipu jelh. Cinta yg aku faham maksudnya bereerti rasa sesuatu yg lahir dari dalam jiwa kepada seseorg :') sepertimana aku :P wekk !!Tapi duluduludulu kankan dia pernah buat aku lahirkan rasa BENCI yg teramat mendalam kat dia. Nak tahu kenapa ? tak pyhlh, benda lalu :) aku sygs dia lamalamalamalama dh tapi cinta aku kt dia tak akan pernah berkulat :) aku nak jadi yg terbaik buat dia. aku bahagia ada dia dan aku rasa benda yg sama kt dia. entah ?aku tak tahu. aku tak pandai nak membaca isi otak orang. tapi tu firasat aku yg menyatakan. aku iyekan je :) dia hadir dalam hidup aku tanpa diduga. saat dia hadir utk aku adalah saat aku betulbetulbetul perlukan seseorang untuk berada dihati selain family aku:) dia bnyk mendengar cerita pelikpelik yg tak logik dari aku. kdg2x aku suka buatbuat cerita supaya dia happy * tipu je :) aku tak nak sakitkan hati dia. tak akan pernah. tapi aku harap dia dapat memahami sikap aku. aku seorg yg sensitive ! cepat merajuk ! manja*semestinya ada ,suka mendapat perhatian drpda yg tersygs. itulah perangai kebudakbudakan aku yg takde kat dia :) dia sabar je melayan karenah aku. aku happy. dia tak pernah marahkan aku walaupun dh berkali2x aku menguji tahap kesabarannya :) dan terbukti sudahlh dia seorg yg aku cari selama ni :) sayangs ,aku sayangs kau sgt2x :) iloveyousagt2x. sayangs Qaqa kat awak tak berbelah-bagi pun :') awak saya yg punya :) mmmuahs. NO SHARINGMARING EVEN SHARING IS CARING ! HAFIZUDIN OWNED BY AFIQAH :) *senyuman manja :) LOVEYOUSODAMNMUCH SAYANGS :)

No comments:

Post a Comment



Stories
By:Nazri