Thursday 7 July 2011

Tangisan

Assalamualikum w.b.t ..

Thanks to Mr.Bloggie kerana masih setia menjadi pendengar kisah suka duka hidup aku. Setiap kehidupan tidak semuanya bermula daripada kebahagiaan dan berakhir juga dengan kebahagiaan. Ketahuilah, setiap kehidupan pasti ada pahit dan manisnya :) Seperti aku, kehidupan aku kadang2x mengembirakan kadang2x menyakitkan, kadang2x boleh membuatkan aku mengalirkan airmata :') Aku nak ambil title TANGISAN utk post aku kali ini :) Tangisan ? semua tahu maksudnya bukan. Aku seorang insan yg sering mengalirkan airmata. Bagi aku, hanya dengan cara menangis dapat mengubat hati aku dalam apa keadaan sekalipun :) Setiap hari aku akan mengalirkan airmata aku kerana setiap hari seseorang akan melahirkan rasa marah dalam hati aku. Aku akan menangis. Bagi korg,aku happy tiada kedukaan di wajah aku ? sangkaan korg salah. Aku benci manusia yg sering menangis tetapi tanpa aku sedar aku salah satu yg tergolong kepada golongan CENGGENG :) setiap kesedihan aku akan cuba mengawalnya dengan senyuman :) kerana bagiku senyuman adalah penawar kepada kesedihan. Jelas sekali, aku tidak mahu memperlihatkan wajahku yg sedang berduka atau kata lain sedih kepada org yg aku sayang. Aku akan cuba menutup kesedihan yg terpancar di wajahku dengan mengunakan taktik bodoh aku iaitu ketawa dan tersenyum. Aku akan menjadi pendiam, tidak suka becakap, berbual kosong,bercerita ,akan hilangnya ketawa dibibir aku dan tidak akan ada senyuman yg terpancar diwajahku apabila hatiku sedang dirundung kesedihan :) BODOH kan aku ? ya, jeles sekali kebodohan sikapku disaat itu. HUHU :'( Menangis juga salahsatu cara utk membuang rasa mara kat hati aku. kenapa ? aku hanya akan menjawab "ENTAH" kerana ? aku pun tak tahu sebabnya. sikap yg sememangnya wujud sejak aku masih kecil lagi :) pelikkan aku? aku seorang yg pemarah. maknanya aku seorang yg cenggeng :) last night aku menangis disebabkab keegoan diriku sendiri. semuanya berpunca daripada adik aku yg sering menimbulkan kontroversi terhadap diriku. sememangnya nak, bencik aku menangis. siksukasiksuka. Aku akan salu nangis bila hati aku memang benar2x sedih. aku harap org yg aku syg gilak2x sikk akan pernah polah aku menangis yg terlalu teruk seperti org lalu pernah polah ngn aku dolok :) aku harap gilak2x . thanks for everythings. maaf org yg berkenaan, aku hanya dapat jawab dalam tok soalan kau marek. Aku sik akan eply chat , mcg or inbox kau gik. Aku sik kesah apa yg dh terjadi. past is past ! cehh, ambiklah ikhtibar atas apa yg dh terjadi :) aku bahagia dgn apa yg aku dh ada :) aku cuma dapat doa kebahagiaan kau. maafkan aku sebab sik mampu mk jadi yg terbaek utk kau. sik akan ada aekmata utk kau gik :) thanks for everything and sorry for anything. hopefully the new person can provide the best for you. you deserve better. you'll always be my monkey :) she is your straw and you're berry for her straw :) I had a dream and it was about you ... 
I smiled and recalled the memories we had ... 
then I noticed a tear fell from my eyes ... you know why? 
Coz in my dream you kissed me and said goodbye ... byebye .

No comments:

Post a Comment



Stories
By:Nazri