Sunday 10 July 2011

SEDIH :'/

Assalamualaikum w.b.t :)

Hello, aku hanya mampu berkata Ya Allah, tabahkan hatiku mengharungi liku2x kehidupan ini. Aku sedih yg teramat sangat hari ni. Aku tak tahu kenapa. Hanya Allah mengetahuinya. Thanks to my beloved mom yg sentiasa berada disamping aku saat susah senang hidup aku. Aku tak mampu nak berkata. Aku kelu. Tapi aku harus meluahkan hati aku kat sini. Aku harap Mr.Bloggie aku sudi membacanya :') Aku taknak cakap pnjg2x,takde guna. Aku nak menerus kepada title blog aku hari ni. Sedih ? semua memahaminya bukan ? kalau tak faham cari kamus,aku malas nak terang panjang2x, takde guna.

Oke, aku sedih sgt2x bila aku dpt tahu adek aku dh takde. sedih yg teramat sangat :'( Ya Allah, tabahkan hati aku menghadapi semua dugaanmu. Aku sedia menerimannya dengan hati terbuka. Bagi aku,semuanya adalah penguat untuk aku terus berjuang demi diri aku sendiri dan keluarga. Adik aku yg aku tidak berapa pasti namanya telah kembali kerahmatullah pada pukul 11.47 pagi di hospital Miri. Penyakitnya aku tak dapat nak ingat. Semoga dirinya tergolong kepada org2x yg soleh dan solehah. AMIN. sumpah, aku sedih sgt2x. Aku tak kesah org nak cakap aku takde hak ke atas dia. Tapi dia adek aku, darah daging aku, aku berhak atas kematian dia. Aku nak jumpa dia buat kali yg terakhir tapi aku tak mampu. Family aku tidak mengizinkan aku berjumpa dengannya. Aku tak tahu kenapa, aku hanya dapat doakan yg terbaik buatnya. aku sayangs dia sgt2x. Aku sygs dia lebih dari segalanya :'( aku sentiasa doakan utk ketenangannya di alam sana. Kenangan bersamanya akan sentiasa terpahat kat hati aku. Dia adalah segalanya. Dia satunya adik yg paling aku sayang sebab dia adik yg tak pernah melupakan aku. Aku ingat gik, nya jaga aku masa aku skt kt hospital. Nya salu berik aku semangat. Nya salu call aku tyk khabar aku. Dolok, waktunya sihat, setiap harinya call aku, nya org paling stia ngn aku. Nya salu nyanyi utk aku. Sedih aku ehh . Allah jak tauk :'(
To my brother :  iloveyou so much, ktk jaga dirik bait2x snun. boh nakal2x. kmk akan sentiasa ingt kat ktk. doa kmk sentiasa ada mengiringi ktk dicnun. Kenangan kita dolok nak, akan kmk simpan sampey bila2x sygs. semoga bahagia. Kenangan yg lalu akan sentiasa tersemat kat hati. Sik mampu dh mk pdh apa2x. I LOVE YOU SO MUCHHHHH .SAYANG KITAK GILAK9999 !! U'RE MINE. HAPPY ALWAYS MY DEAR . byebye :) mmmuahs

No comments:

Post a Comment



Stories
By:Nazri