Saturday 9 July 2011

BENDA YANG MENYAKITKAN !!

Assalamualaikum w.b.t

Hello readers. Aku nak cakap STRAIGHT TO THE POINT! mungkin benda ni akan menyakitkan hati si dia tapi aku peduli apa asalkan hati aku puas ! aku tak simpan perkara ni. Aku cemburu sgt bila dia asyik menyebelahi PEREMPUAN BEGOK tu. selama ni aku hanya ingat dia je. Aku cemburu, aku cuba sedaya  upaya aku melupakan Pelangi aku yg dulu. alhamdulillah,berkat kesabaran aku, doa yg tidak putus2x drpda kwn2x, mama tercinta dan diri aku sendiri. sekarang aku mampu melupakan Pelangi aku. aku dh tak ingat dia dh. takde syg dia ,cinta dia kat ati aku skrg ni. Tapi si dia ? dia cakap kt aku dia masih sygkan BEGOK tu ! benci aku mendengarnya, tanpa aku sedar airmataku telah menitis satu per satu walaupun telah ku tahan dan akhirnya mencium bumi jugak. sumpah. AKU BENCI PEREMPUAN TU, DIA SEBOK DGN HIDUP AKU. KALAU AKU NAK JUMPA DIA AKU NAK CEKIK DIA. MUKA TAK COMEL ADA HATINAK KUTUK ORG ! benci aku tahu tak, aku tak pernah nak sebok hal urusan hidup mati dia, dia sebok je., Si dia, aku harap kau dapat memahami hati aku. aku syg kau sgt2x. dulu kau pernah sakitkan hati aku kerana gila2xkan BEGOK tu, aku tak kesah, aku sentiasa doakan yg terbaik utk awak berdua tapi akhirnya musnah jugak. mungkin word aku ni A K A N menyakitkan hati si pembaca,tetapi ia adalah satu kenyataan yg NYATA ! si dia, sakit hati aku sekarang ni Allah jer tahu. Allah je fhm isi hati aku. sedih yg teramat pedih ! :'( KENYATAAN YG MENYAKITKAN :'( aku nak ubat parut aku. aku stress sgt2x !! sedih sgt2x hat aku sekarang !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ya, Allah ,tabahkan hati hambamu melalui liku2x dlm alam percintaan :'( aku taknak cerita dh, airmata aku dh tak dapat aku nak kawal. airmata aku mengalir selaju lajunya seperti memahami keadaan aku sekarang. Thanks a lot to my mom ! u're my inspiration. thanks for support me :'( u're mine always. aku sentiasa ingat apa yg mama aku pesan, " Qah, biar apa org polah kitak biarkan jak, org hina kitak, sidak lebih hina dari ya, biar org sisih kitak ,mama sik akan pernah sisih kitak :'( oke mom !! iloveyousomuch !!! :') thanks kepada pembaca yg sudi membaca luahan hati aku ni :)                                                                                                      

No comments:

Post a Comment



Stories
By:Nazri